torsdag 1 april 2010

Fest :)

Igår började dagen med ett träningspass på gymmet. Det gick bra. Sedan var det dags för föreläsningen som drog över ca en halvtimme. Den var seg, men vi jobbade lite själva också, så det var ju tur det, annars hade jag nog somnat :P

På kvällen var det dags för fest. Vi började hos mig, sedan drog vi vidare till en annan tjej där vi mötte upp Emma. När vi kände att vi ville dansa drog vi vidare till Sivans. Det var en mycket rolig kväll och vi var på Sivans ända tills de stängde :D

Idag har jag än så länge inte gjort något. Nu ska jag och Emma och Christian snart ut och gå en runda runt stora sjön. Skönt med luft och att få röra på sig dagen efter. Blev dock inte så bakis idag, brukar inte bli det om jag får sova ut, och det gjorde jag idag :D Kommer nog ha svårt att sova ikväll dock :/ Då kanske jag sitter uppe en stund och skriver på uppgiften som vi fått ut nu till nya kursen. Det är ju bara en av tre, så känns som att man måste skriva den så fort som möjligt så man inte sitter där i slutet sen och inte gjort någon av dem.. Kan bli stressigt!

Nedan kommer två bilder från igår :)


Blev en lite vårigare festklänning igår :)



Jag och Cissi på partyhumör :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar