torsdag 22 april 2010

:)

Igår pluggade vår grupp hela dagen. Efter det stack jag och Emma och tränade. Vi var på bodypump. Det var skönt :) Var ett tag sedan vi tränade styrka nu. Sen på kvällen stack jag till Cissi och vi tittade på Anna Anka söker assistent, haha. Det är ju bara för kul... Man fattar inte riktigt hur de tänker de som medverkar... Sedan stack vi ner till grabbarna och tittade klart på hockeyn och bara pratade lite.

I morse började jag och Emma dagen med att gå till gymmet. Jag körde inte så mycket styrka eftersom bodypump kör igenom hela kroppen. Jag vill inte bryta ner den genom att träna för tätt inpå, så fick bli konditionstränng istället. Det var jobbigt men kändes givande :)

Efter träningen bar vi av till stan. Cissi skulle köpa några skor och jag behövde en kamm eftersom Lady bet sönder min sist jag var hemma :P I morgon blir det stan igen och då ska jag införskaffa mig ett par högklackade skor som jag ska lära mig gå i :) Ska bli spännande och se om jag kan det. ..

Nu ska jag och Emma till Cissi och vi ska ha spa- kväll :) Hörs senare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar