torsdag 8 april 2010

Längesen sist!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen så nu är det dags att berätta lite vad som hänt denna vecka. Det har inte hänt så mycket spännande saker. I tisdags red jag igen, en söt liten ponny som heter Regina. Det var dags för hoppning och jag blev jättenervös som vanligt, men det gick faktiskt riktigt bra! Själva övningen i sig gick inte så bra, men sprången kändes kanon efter att hon stannat på ett hinder. Jag tror jag kommit på varför det gått dåligt de andra gångerna nu.

Igår satt jag, Emma och Cissi ute i solen och pluggade lite. Det gick sådär, vi fick pyttelite gjort iaf :P Vi har fått en till uppgift nu som ska vara klar om ca tre veckor, låter länge men usch vad tiden går fort och vi har sjukt mycket att göra nu! Är ganska stressad, dessutom är det ena ett grupparbete, så man måste få med alla i gruppen med. Efter att vi pluggat i typ två timmar fick vi för oss att vi ville dra in till stan istället och äta lite och mysa, jag började jobba kl 17 också så Emma och Cissi stannade med mig i stan tills jag skulle börja. Det var första dagen på jobbet. Det gick ganska bra, men det var faktiskt svårare än jag trodde att komma ihåg allt, mest i början, sedan blev det bättre och bättre :)

På kvällen igår blev det fest igen! Det var en mycket trevlig utekväll, blev gränsfall för mycket alkohol :P hehe, men kul hade jag! Blev bara väldigt trött på slutet så jag svek Emma och hoppade efterfesten, förlåt Emma! :/

Nu kommer Emma snart hit och vi ska ut och gå en sväng. Ganska fint väder idag, solen försöker tränga igenom molnen, det går sådär men det är ganska varmt och ljust ute i alla fall :)

Hörs sen!!

Jag och Mogge var ute och gick runt sjön :)

En promenad i skogen :)

2 kommentarer:

  1. Du är fölåten gumman :)

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut...Tänker på dej dagligen o hoppas du ser till att du har det bra. Älskar dej !/marita

    SvaraRadera