lördag 3 april 2010

Trötter :P

Festen igår blev riktigt rolig!! Blev dock en liten konflikt på förfesten som gjorde att bägaren rann över för mig och jag fick ut lite av aggrssionen jag haft inom mig på senaste tiden. Det var ganska skönt faktiskt. Kanske överreagerade lite, men det är sånt som händer med alkohol i kroppen. Efter det blev jag lugn och glad igen efter att mina fina vänner pratat med mig :)

Jag måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR mina vänner. Vännerna består! Jag ska aldrig ge upp mina vänner för någon pojkvän eller så, det är nog det värsta man kan göra tycker jag. Killar kommer, killar går, men vännerna består!!

Idag vaknade jag av att Mogge ringde mig och sa att jag bara måste gå upp och ta mig ut i det fina vädret. Se vilka fina vänner jag har :P Som tänker på mig så. Så jag och Emma har beslutat oss för att göra en liten utflykt, vi tänkte ta cyklarna till Max och äta frukost där, jag bara måste prova den nya burgaren Macho Nacho. På vägen tänkte vi ta en promnenad i det underbara vädret. Nu kom Emma, så jag får ta några bilder från promenaden sen och lägga upp dem här. Hörs sen!!




Här har ni en bild på mig igår, redo att festa :) Blev ganska nöjd med håret faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar