torsdag 29 april 2010

Krasch!

Det var länge sedan jag skrev och nu och denna gång har jag i alla fall en giltig anledning. Ett elakt virus angrep min dator så min käre vän Morgan fick omformatera den och fixa. Det var verkligen jättesnällt av honom att göra det! Han har ju spenderat en del timmar på den om man säger så.

Det har hänt en hel del med sedan jag skrev sist. Veckan började bra! Eller måndagen var ju i och för sig inget vidare kom jag på nu. Jag fick skjutsa in en vän till aktuten för att hon hade bröstsmärtor. Det var ganska obehagligt. Hon fick ligga där i ca fem timmar. Som tur är mår hon bättre nu och hoppas att det förblir så! På kvällen reda jag igen för att jag kommer missa de två sista gångerna på ridningen. Jag gade en stor häst som heter Rotella. Jag blev riktigt nervös när jag fick reda på att det var hoppning, men det gick faktiskt ganska bra och Rotella var bättre än jag trodde.

Tisdagen var desto roligare. Först hade vi ett jobbigt seminarium där vi skulle redovisa våra grupparbeten, det gick inget vidare för mig för jag var väldigt dåligt förberedd. Men trots det fick vi ett VG som slutbetyg. Underbart!!! Jag blev så glad för nu kommer jag få VG på hela delkurs 3!!!! :D Sedan på kvällen var det ridning igen. Denna gången hade jag Marabou igen som förra tisdagen och även idag gick det riktigt bra! Marabou är skitfin!!!! Även det en häst ;P jag gillar ju annars ponny bäst :)

Efter ridningen var det att göra mig snabbt i ordning för att sedan dra vidare till Mogge där de väntades förfest för att sedan dra vidare till stallarna. Det blev en intensiv kväll med bråk och tårar från olika håll, men tack och lov var det inget allvarligt så det är löst nu. Alkoholen förstorar ju ofta upp allting :P

I onsdags gjorde jag i princip ingenting. Det var en härlig bakisdag med Max och annat gott. Sen på kvällen tog faktiskt jag och emma oss till träningen för att gå på Body Pump, det var jobbigt och ingen av oss var egentligen peppad på det, men efteråt kändes det bra iaf :D

Idag har jag och Emma vart och tränat igen på förmiddagen, sen kom Mogge hit och hjälpte mig mer med min dator. Så idag har vart en slappedag det med! Jag och Cissi skulle egentligen plugga men blev inget av det idag. Vi MÅSTE börja på måndag i alla fall! Börjar bli lite stressad nu.

Nu ska jag dra till Christian för att visa en grej... Ni får veta mer om det sen... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar