tisdag 20 april 2010

Vår och sol, men var är värmen?

Igår började jag dagen med att plugga lite med gruppen. Vi kom en bit på vägen men körde fast så vi beslutade oss för att ge upp och försöka få kontakt med vår lärare för att få handledningen, dock utan resultat. Idag fick fick vi tag på henne så vi ska ha handledningen i morgon istället och sedan skriva klart det. Det ska bli så sjukt skönt på torsdag då allt är inlämnat!!! Men då är det bara att ta tag i B-uppsatsen som ska göras nu i maj.

Efter att vi pluggat igår bestämde jag och Emma oss för att gå ut och plocka vitsippor i det fina vädret. Först hittade vi inga men när vi letat en stund och gått en bit hittade vi några fina blommor :)



^^ Såhär fin blev den lilla buketten :) ^^


Igårkväll var även jag och Emma och tränade. Först var vi på core sedan provade vi på indoor walking. Det var ganska kul, ungefär som spinning, inte superkul men bra träning.

Idag började vi dagen igen med att plugga lite. Blev bara två timmar idag så vi fixar klart resten i morron som jag skrev innan. Sedan har jag varit ute och prungit :) duktigt av mig! Sedan vilade jag en stund tills det var dags att bege mig till stallet. Vi hade hästbyte idag och jag fick en häst som heter Marabou. Han var bättre än jag trodde och jag ser fram emot nästa tisdag :)


Igår fick jag även ett glatt besked! Jag ska få pengar från någon semestergrej från mitt gamla Donken :) Det var hela 7000 kr. Jag blev så sjukt glad!! De kommer verkligen lägligt!! Tänk vad glad oväntade pengar kan göra en :D:D:D:D:D


Jag måste bara visa två bilder på min lilla kisse Tippex som jag tog när jag var hemma. Jag kom hem på lördagskvällen och hittade honom här:





Så underbart söt han är :)

Nu blir det lite tv, lite plugg och sen sängen :) Natti Natti :)

1 kommentar: