onsdag 14 april 2010

En del att göra...

Början på denna vecka har inneburit en hel del plugg. Vi har nu som jag nämnt innan sammanlagt tre uppgifter som ska in om snart en vecka. Helt galet, jag är ju inte alls van vid detta tempo :/ och ni som känner mig vet ju hur lätt jag har att stressa upp mig!! Detta är inte bra för mig, men jag känner ändå lite att det får gå som det går, kommer ju få G förr eller senare..haha.

Idag har vi haft en mysig dag. Efter att vi pluggat hårt på förmiddagen beslöt jag och Emma oss för att gå till Willys och köpa glass. Mums, vädret har ju varit helt underbart idag. Sen lite senare närmare kvällen stack vi ner till en "äng" eller vad man ska säga, äng är kanske att ta i, är mer som "gräsplättar", där vi satte oss och solade och bara mös. Sen vid halv åtta tiden var det dags för mig och Cissi att bege oss in mot stan och växjö konserthus, vi skulle nämligen se Big Comedy!! Och GUUUUUUUD så kul det var!! Vi skrattade så vi höll på att kissa på oss :P haha. Bland de som uppträdde var det bland annat Henrik Schyffert, Robin och Felix Herngren. Det var självklart fler som uppträdde men jag kan inte namnet på alla. Vi satt i en timme och fyrtio minuter. Ja, tiden går ju fort när man har roligt!!




Efter det så mötte vi upp de andra hos Mogge där de förfestade lite för att sedan gp ut, men jag ska ju köra hem i morgon så jag vill hålla mig nykter ikväll så jag gick hem istället och nu sitter jag här.

I morgon bär det som sagt av hemmåt. Ska bli kul att komma hem igen och anledningen till att jag egentligen pker hem nu är egentligen för att jag ska på en till stand up show på lördag med underbara Lisette som gav det till mig i födelsedagspresent, och efter den showen ska ut och äta, det ska bli mycket trevligt!!

Nu blir det snart sängen så jag är pigg till i morgon :)
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar