söndag 11 april 2010

Party :D

Igår hade vi "fete fest", hehe. Tre kompisar till Christian var här nere och hälsade på så vi festade till det ordentligt. Det blev en riktigt rolig kväll :) Här kommer lite bilder:

^Härlig bild på mig och Jessica :D^

^Härlig bild :)^

^Shake it ;)^


^Fest :)^






^Theo kör lapdance med strippning? :P^






Idag jobbade hag 12-17, skulle egentligen slutat 15 men det var väldigt mycket folk så jag fick stanna och hjälpa till två timmar till. Jag var helt slut vid 17 eftersom det var stekhett i restaurangen och jag hade inte då druckit på mer än 5 h, och jag var rätt hungrig med. Men pengar pengar :D

4 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning! :) Vart har du köpt den?

    SvaraRadera
  2. den är från Gina faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. Var det längesen du köpte den? Jag hittar den inte på hemsidan i alla fall.

    SvaraRadera
  4. nej, inte så jättelänge sen, den finns här i växjö iaf i butik :)

    SvaraRadera