söndag 4 april 2010

FAN!

Jag vann inget på bingon :( Cissi var den ensa som vann och hon vann en ny lott. Det bästa är att ingen har kanalen som det visas på nästa söndag... haha.

Det blev en trevlig kväll med mys och spel :) Mogge "tatuerade" mig också, fick en jättefin på ankeln, nu blev jag ännu mer sugen på att göra en riktig där!! Nu blir det att roa sig med datorn en stund sen sängen, i morgon bär det av till gymmet igen direkt då jag vaknar!! I morgon är det dessutom måndag, då vet vi alla vad som gäller, första dagen på nya livet som det brukar heta. Ingen mer Cola eller godis eller annatr skit, bara nyttig mat, beach 11 närmar sig med stormsteg :P haha

Såhär fin blev "tatueringen":


Ingen super kvalité på bilden men den får duga :)



Natti Natti :)

2 kommentarer:

  1. Har du också gett upp beach 10? ;-)

    SvaraRadera
  2. och som sagt kommer jag gärna ner i sommar, saknar dig. Kollade tågpriser 3 juni - 174 kr just nu!!!! Annars verkar det ligga kring 500, vilket väl är ungefär som flyg. Men vi får prata och planera något sedan tycker jag! :-) kram

    SvaraRadera