fredag 2 april 2010

Långfredag :)

Gissa vad vi ska göra idag? Just det! FESTA :D Blir förferre hos Mogge, sen utgång till stallarna :) Kommer blir trevligt!

VÅREN ÄR HÄR!! :) I förmiddags var jag och Mogge ute och gick i vårsolen med Takira. Vi såg massor med fina blommor som börjat tittat fram och jag var bara tvungen att fota dem med min mobil :) Sen gick vi till tennisbanan och släppte lös Takira, hon blev så glad av att få springa lös. Vi busade med henne och jag fotade. Till min stora fasa så hade Mogge rakat av allt sitt hår när jag kom hem till honom. Jag tyckte verkligen inte han skulle göra det, bara klippa sig lite, men som alltid lyssnar han ju aldrig på mig ändå...

Nu ska jag äta lite sen blir det att göra mig i ordning för festen :)
Här har ni bilderna jag tog idag:












Tiki och Mogge busar :)





Vilka underbara vårtecken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar