söndag 18 april 2010

Hem ljuva hem :)

Stand up showen med Magnus Betnér igår var skit skoj! Han är riktigt bra! Efter showen åt vi supergod mat på Bonasera Bonasera, blev pasta med oxfilé och gorgonzola sås, mums! När vi ätit upp kände vi oss inte riktigt redo att gå hem, så vi gick vidare till dahbergs där vi tog varsin drink. Min fick dock bli alkoholfri eftersom jag körde in. Lisette beställde en strawberry daiquiri och hon fick verkligen valuta för pengarna, det var ett berg ovanför glaskanten och god var den med :) Sedan började klockan närma sig ett och vi började känna oss trötta och jag skulle ju köra hela vägen till Höganäs också så vi begav oss hemåt. Det var en mycket trelig kväll! Tack Lisette för allt!!!!

Idag har jag pluggat lite. Sedan var jag, mamma, pappa och Lady ute och gick en lång runda på kullaberg. Det var väldigt fint där och mycket vitsippor och knoppar har börjat slå ut!! :) snart är det sommar :) Sedan när vi kom hem sydde jag och mamma till några klänningar som behövde justeras lite. Vid fyra stack jag till Matilda och hälsade på henne. Det var mycket trevligt att prata lite med henne! Sedan bar det av hem till växjö igen. Bilfärden var tråkig som vanligt men jag hade i alla fall Emma som sällskap :)

Väl i Växjö lämnade jag av grejerna i lägenheten sen stack jag och Mogge och handlade. Det behövdes för jag hade inte mycket i kylen. Har dock inte så mycket nu heller eftersom jag inte kom på vad jag behövde. Blev mest skit, haha.

Sen har jag bara tagit det lugnt. Snart blir det sängen för i morgon blir det skola igen. Eller vi har inga föreläsningar men vi har ett grupparbete som ska in på torsdag så det får vi sätta lite fart med. Det kommer nog gå bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar