tisdag 30 mars 2010

Fint väder idag... :)

Jag känner mig fortfarande lite ilsken, tror det börjar lägga sig lite, men ibland kommer alla känslorna på en och samma gång.

Igår började vi vår nya kurs... Som vanligt håller jag på att somna på föreläsningarna av tristess... än en gång, var det filosofi vi läste??!!!!!! jag orkar inte med detta mer snart, så jävla tråkigt!!!! Vill ha sommar och hem och jobba!! Kommer dock sakna mina underbara vänner här! Men dom flesta bor ju rätt nära så vi får hälsa på varann, sen går ju ändå sommaren så fort och de flesta ska fortsätta till hösten här också :)

Idag har jag och Emma vart duktiga med träningen. Först sprang vi en runda runt sjön. Det gick ganska bra, var lite jobbigt i slutet då det blev motvind, men runt kom jag utan att gå :) Sedan då jag kom hem och lade mig framför tv:n kände jag mig ändå rastlös och ville ut i det fina vädret igen, så jag och E gav oss ut på en promenad också. Det är e runda med ganska mycket backar, så nu har jag minst sagt träningsvärk i benen. Var ju dessutom på bodypump igår kväll, och på nått sätt känns alltid det mest i mina ben efter det passet. I morgon ska jag och E gymma på förmiddagen, jag ska prova mitt nya pass, hoppas det känns lika bra som det gamla, trots att gymmet blivit sämre...

^^Så glada ser jag och E ut när vi är ute och joggar... :P haha^^

I morgon blir det nog fest också. I helgen planerar jag att ta det lugnt och bara vara :)
Nu blir det snar sängen :)
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar