fredag 19 mars 2010

Under all kritik!!


Jag måste bara börja med att klaga lite på det nya gymmet som nu blivit IS fitness istället för Complett. Jag blev helt paff igår då jag kom in och såg att det inte fanns några små vikter som jag använder till typ halva mitt gympass. Jag tänkte att de kanske bara inte är framsatta än eftersom de höll stängt igår och skulle bära in alla grejer på plats. Men efter att vi dansat klart på salsan och kom ut i gymmet igen fanns där fortfarande inte, så jag frågade en kille som var där och fixade och donade, och han sa att dom inte fanns kvar, jag blev riktigt irriterad och frågade om dom tänkte ta in nya, och att det måste dom ju göra, hur ska jag annars kunna köra mina pass? Minsta fria vikten är nu 12,5 kg, man kan väl för fan inte ha ett gym där minsta fria vikten är 12,5 kg!?!??!?!?!?!?!?!?! Jag är fortfarande förbannad för detta och om dom inte köper in sådana ska jag personligen se till att dom gör det!! Sen var vi och tränade på det nya gymmet idag, och min besvikelse över de fria vikterna var inte det enda jag var besviken på längre. Dom har tagit bort ALLA bra mag-maskiner, och jag kan inte göra mina dips längre för den maskinen är också borta... Mitt gamla gympass fungerar inte alls nu, så jag får helt enkelt boka en ny instruktionstid så att dom kan lägga upp ett nytt pass för mig med de nya maskinerna, hoppas det blir bättre, för nu är det fan KATASTROF!!!!!!! Jag som precis kommit in i träningen och trivs ju riktigt bra på Complett, eller gjorde innan iaf....

Sen måste jag ju också berätta att jag nu fått extrajobb på kära:




Just det, Mc Donald's. Jag har ju jobbat på donken innan, så det ska bli riktigt spännande och se om jag kommer ihåg allt och så. Dessutom behöver väl alla studenter lite extra pengar. Kanske dags att dra ner lite på festande och tjäna pengar istället :) Jag är bara lite fundersam, för jag har glömt vad jag hade för storlekar på mina kläder innan då jag jobbade på donken. Har verkligen försökt tänka efter, men jag kommer verkligen inte ihåg. Jag väljer mellan två storlekar... Har dessutom ringt två gamla arbetskamrater som var till lite hjälp, men dom visste såklart inte heller helt säker :P hehe.

Nu ska jag fortsätta plugga, är lite smått stressad över hemtentan i och med att det går bort en extra kväll nästa vecka eftersom jag ska på introduktionsmöte på donken. Men de ska bli spännande!

Hej så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar