torsdag 4 mars 2010

INTE glad!

Usch vad jag blev på dåligt humör idag när jag insåg att vi köpt fel bok till denna delkurs! Men det var faktiskt inte vårt fel, för dom hade "glömt" att ändra i litteraturlistan. Så nu sitter vi här med fel bok och snart är det dags för tentaplugg... KUL!!!!! Det positiva är ju att i princip alla i kursen har den boken. Vår föreläsare erbjöd sig att göra två tentor, en till orginal boken och en till den vi har, men om vi nu ska göra en tenta på boken vi har så får ju inga föreläsningar till den boken, och boken är en tjock jävel på ENGELSKA!! Jag kan fan inte göra en hemtenta på en sån bok utan en enda föreläsning...!!! PANIK!!! Jag som hade panik innan, den är nu ofantlig!! Vill verkligen hoppa av denna kurs!! Går det nu?

Han sa att han skulle rätta tentorna på "fel" bok lättare, men frågan är om det inte är värt att slänga ut 350 JÄVLA SPÄNN extra på den andra rätta boken...? Vet inte hur jag ska göra! Går ju inte att returnera boken heller för det har gått för lång tid!!!!! FAN OCKSÅ!!!!

Jaja, ska sluta va så deppig, nu till något roligare :)

Vi var på salsan idag. Mycket roligt! Man märker verkligen att det går framåt. Synd att Mogge svek oss bara!! Salsaläraren fråga mig om jag dansat innan :) antar att hon tyckte jag var duktig :D hehe, och för er som inte vet har jag inte dansat salsa innan iaf.

Ikväll efter salsan stack jag hem till Cissi för jag skulle få en blomma av henne som inte hon behövde längre :) tack cissi :D sen stannade jag där och såg Sveriges värsta bilförare. Shit alltså. Kan dom verkligen vara så dåliga? Man undrar ju om dom spelar eller dom verkligen kör så illa!!

Nu ska jag snart läsa lite och sedan ska jag sova! I morgon blir det myskväll och jag och Emma ska börja förbereda lite för festen med :D ska bli så kul på lördag!!

Natti Natti

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar