tisdag 23 mars 2010

Sorry...

Nu har det dröjt alldeles för lång tid sedan jag skrev sist. Till mitt försvar kan jag bara säga att jag haft/har hemtenta denna vecka som ska in på Torsdag. Sen har jag helt enkelt inte orkat att uppdatera. Tog en lite bloggpaus kan man säga, ska försöka bättra mig :) Vill även tacka mina tappra läsare som hänger kvar trots dålig uppdatering.. är typ min familj och mina närmaste vänner... men ändå :) Ni är guld värda i alla fall!! <3

Under helgen som gått sedan jag skrev sist har vi festat. I fredags hade vi party, det var riktigt kul, dock fick jag nog i mig lite väl mycket vin. Dagen efter mådde jag inte bra vill jag lova. Jag vaknade med världens huvudvärk, jag trodde verkligen att huvudet skulle sprängas! Men med lite cola light till frukost och en liten promenad blev det snabbt bättre. På kvällen tog jag det lugnt, var inte så sugen på att festa lördag också, då jag och Emma såg på film, vi såg precious, det var en hemsk men bra film. I söndags satte vi oss på bibland och skrev på hemtentan. Det var skönt att sitta en söndag, inte alls mycket folk då!



Idag var jag på introduktionsmöte på Mc Donald's med. Det mesta visste jag redan, eller ja, typ allt. Men kan ju alltid vara bra med uppfrächning. Sen då jag kom hem tittade jag lite på tv och sen kom Mogge förbi med Tiki, så vi tog en liten promenad sen följde jag med honom hem och så tittade vi lite tv och bara snackade skit.

Nu är det verkligen dags för mig att sova. Borde sovit för länge sedan! I morgon är det sista chansen att göra klart hemtentan. Har inte så mycket kvar så något får jag nog ihop. Sen är det bara att hålla tummarna att det blir godkänt...


Natti Natti mina vänner!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar