tisdag 2 mars 2010

Igång igen

Då var man igång med träningen igen. Igår kväll var vi på dubbelpass, vi började hårt :P först var det core, och direk efter det body pump. Jag var helt död efter det vill jag lova. Då jag kommit hem och tror att jag ska få vila och sen lägga mig i sängen ringer Mogge och vill ha hjälp med att flytta... Vem väljer att flytta kl 20 en måndagkväll? Jo, Morgan, vem annars? :P hehe. Men det var kul att man kunde vara till hjälp och spännande att få se hur han kommer bo nu framöver :) Vi avslutade dagens flytt med "nattamat" på donken, mysigt :)

Idag har jag precis vart på gymmet med Emma och Cissi, så duktiga vi är! Snart är det föreläsning och sedan ikväll blir det stallet för min del :) vi har hoppning och jag ska rida en super söt ponny som heter Tattoo. Lite nervös är jag.

Sen efter ridningen ska jag till Mogge igen och se om han behöver mer hjälp med lägenheten :)

Nu ska jag göra mig i ordning!

Hejs Svejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar