onsdag 17 mars 2010

G :D

Måste ju berätta att vi äntligen fått reda på resultatet på hemtentan vi gjorde för typ en månad sedan nu. Jag fick G!!!!!! Har aldrig någonsin varit så lycklig över ett G som jag är över detta!! Det var en svår tenta och jag hade inte orkat göra en komplettering!

Idag har jag köpt/fått ett par nya löparskor som jag ska ha att springa i nu. Så idag tog jag och Emma och hade en premiär för mina nya löparskor :) Det gick faktiskt rätt bra! Vi sprang runt lilla sjön här vid campus och jag sprang runt hela utan att gå nått. Det har jag aldrig gjort innan. Så det var ett framsteg! I morgon ska vi göra en favorit i repris :)

Idag har jag vart hundvakt och Mogges söta hund Takira. Hon var så duktig sista promenaden vi gick, hon drog inte alls så mycket som hon brukar göra med mig :P börjar få lite pli på henne nu, Hehe. Ikväll har jag haft det mycket trevligt med efterlyst och trevligt sällskap :)


Lite skumt ändå att mogge vågar låta mig vakta hunden... :P hihi

I morgon blir det skola, sista föreläsningen innan hemtentan ska in. Usch, känner mig verkligen stressad över denna hemtenta :/ Inge bra, men får föra mitt bästa ju och sen får det bära eller brista :P Ni blir det sängen, upp i tid i morgon ju...

Natti Natti :)


4 kommentarer:

  1. Det är så otroligt skönt när man väl kan komma igång med träning och känner framstegen så där tydligt!:)
    Hoppas allt är bra med dig susanne !

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du klarade hemtentan! Det går ju som på räls för dig ;-) Skönt!

    Har ni barmark så att det går att springa redan? Här är det glashalt överallt...

    SvaraRadera
  3. jaa, vi har faktiskt det lite iaf, runt sjön går det bra att springa :)

    SvaraRadera
  4. vad härligt :-) mindre härligt att inte ha någon anledning att inte springa dock ;-) haha

    SvaraRadera