måndag 15 mars 2010

Växjö igen :)

Home Sweet Home :) Jag har kommit på att jag verkligen trivs här i Växjö. Jag mår alltid så bra då jag kommer upp igen efter en helg hemma. Inte för att det är tråkigt eller så hemma, men känns nästan som två helt olika liv. Jag tycker om båda men nu är mitt liv här nu, i växjö :) sen får vi se vad som händer i framtiden...

Vill tacka alla inblandade för en trevlig festkväll i lördags! Jag hade verkligen jättekul! Och tack Joanna för att jag fick sova hos dig och för den härliga bakisdagen vi och Hanna hade :) Var verkligen en skithärlig slappedag med mycket roliga samtal!

Sen träffade jag ju Matilda nu när jag var hemma. Var verkligen länge sedan vi träffades planerat, innan har vi stött på varann då jag vart hemma :) vi hade mycket att prata om och jag har saknat henne! Jag mötte upp henne på Stadium där jag även hittade ett par skitsnygga vita snowboard skor!! Jag bara ville ha dom och dom var på halva priset, men de kostade ändå en del.. så jag kände att jag inte riktigt hade råd.. Men idag blev dom till slut mina ändå... :P haha Snälla Matilda köpte dom åt mig idag så jag får hämta dom nästa gång jag kommer hem :) blir nog inget provåk i dom denna säsong, men nästa säsong, då jävlar ska det åkas!!! Nu ska jag åka varje år har jag bestämt!! Nu när jag har allting nytt! Ska verkligen nyttja det, jag älskar det ju!!

Nu till vad som hänt här i Växjö sen jag kommit upp. Det började med en föreläsning i skolan där vi även fick ut vår hemtenta som ska in på torsdag nästa vecka. Den verkar ganska svår, men det är nog för att jag inte läst nått i böckerna :/ men det ska nog bli nått av det iaf. Sen och jag blir godkänd är en annan femma, förr eller senare blir jag nog det iaf :P hehe. Efter föreläsningen var vi och handlade, min kyl var nästan helt tom, så nu har jag mat för hela veckan iaf! Har inte mycket pengar kvar, så får snåla lite med maten och leva lite på soppa och sånt :P hihi. Ingen coca cola eller sånt onödigt.. och onyttigt :P Efter det var det dags för mig och Emma att sticka till träningen. Först var vi på ett core pass, direkt efter det var det dags för body pump. Det är verkligen kul och verkar fungera med tanke på hur tränaren ser ut och hon bara har kört body pump två ggr i veckan i 5 år... Två ggr i veckan, jag kan inte släppa det.. jag sliter som ett djur ibland fem gånger i veckan, å det syns fan inte :( livet är INTE rättvist! Efter body pumpen gick jag och E en skön promenad runt sjön :) så ikväll blev det trippel träning. Det gillar vi ;)

I morgon ska jag i alla fall plugga, sen måste jag in till stan och reklammera mina älskade ecco skor so, gick sönder idag :( hoppas verklien att dom har kvar dom eller att dom lagar dom. För jag vill verkligen ha dom!! Så sjukt sköna och det bästa av allt... jag får knappt skoskav av dom!! Det är inte ofta det händer mig!

Nu ska jag läsa lite inför tentan, sen sooooova :D

Natti Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar