tisdag 2 mars 2010

Vad händer?

Idag har jag vart med om något hemskt! Helt ofattbart, visste inte att detta kunde ske!!


Jag har nog blivit rädd för att hoppa igen :( Puh, erkänn att ni trodde att det var något annat :P
Men för mig är det ändå ganska hemskt. Hoppning var ju det jag var bra på innan, det som jag tyckte var kul, och nu kan jag knappt hoppa, vågar inte, känner mig dålig. Varför känner jag så? Vill ju så gärna, kommer ju ihåg det som något roligt, varför känner jag inte så nu? Ponnyn jag hade idag på ridningen var jätteduktig och fin, här har ni en bild på honom:



Vi hoppade en liten bana på fyra små futtiga hinder, dom var inte högre än 70 cm, men jag tyckte dom såg läskigt höga ut! Jag som alltid klagat på att vi fått hoppa så lågt innan. Jag kom över två hinder, men sen tog rädslan över, jag bröt och vågade inte hoppa ett hinder som jag redan hoppat till och med. Efter att ridläraren pratat med mig gjorde jag ett försök och tog mig över dem två sista till slut. Kändes inte vackert direkt, men över kom jag i alla fall. Nu längtar jag till dressyren nästa vecka, men fasar för hoppningen som kommer efter nästa hästbyte. Får se hur det går.

Jaja, sluttjatat om hästar nu. Ikväll efter ridningen var jag J och C på bio. Vi såg "Farsan", riktigt rolig var den! Dock kanske inte riktigt värd att se på bio, men absolut värd att hyra sen då den kommer ut på DVD.

I morgon bär det av till Gekås, Ullared! Kul ska det bli! Roligt med lite roadtrip och komma bort en stund med vännerna. Hoppas bara vi hinner hem till träningen. För jag är så pepp på att träna nu! Gymma är skitkul ju! Måste bara konditionsträna lite mer, det kommer snart så fort det blir lite mindre halt ute :)

Nu bär det av till sängen, ska försöka läsa lite, men plugget går inte så bra för min del just nu, böckerna är så tråkiga att jag somnar varje gång jag försöker läsa i dem :( Får göra ett försök till i alla fall.

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar