torsdag 11 mars 2010

Dikter av mig :)

******

Jag vet, jag vill, jag kan, jag ska
Jag kommer att bli den som du vill ha
Att du inte är singel hindrar inte mig
Från att i alla fall tänka på dig
Din arm runt min midja, det är det jag vill ha
Jag hoppas det snart blir du och jag
Jag vill inte förstöra mellan henne och dig
Men jag hoppas att du snart lämnar henne för mig
Jag vet att vi tillsammans skulle få det bra
Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag vill ha
Men frågan är nu hur du känner i ditt hjärta
Vad du än väljer kommer någon att känna smärta
Jag respekterar ditt val, det är nu upp till dig
Vem vill du dela livet med, henne eller mig?

*******

Jag saknar dig så mycket, du kommer aldrig att förstå
Varför vill jag alltid ha det som jag inte kan få?
Mitt hjärta gör ont när jag tänker på dig
Det som värker mest är hur du behandlade mig
Hur du lekte med mina känslor och sade ord som ej var sanna
Hur du bara gick utan att överväga att stanna
Det kommer ta tid för mig att glömma det vi hade du och jag
Men jag kämpar för att glömma våra stunder varje dag
Du sårade mig så mycket att du inte ens förstår
Du sårade mig så mycket och rev upp gamla sår
Nu vill jag lämna dig bakom mig och gå vidare i livet
Varför ska det vara så jävla svårt att ta det där klivet!?

*******

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar