söndag 28 mars 2010

Våren har kommit :)


Gud vad underbart väder vi haft några dagar nu! Igår öste dock regnet ner, det var inte lika skönt, men då försvinner all snö i alla fall :) Denna vecka har det blivit en del fest. Onsdag, fredag och lördag. Inte dåligt. I onsdags hade vi förfest hos Cissi. Mycket trevligt, mkt folk. :) sedan stack vi till Sivans, vi hann dock bara vara där en halvtimme, sedan blev det efterfest. Det var en mycket rolig kväll!! :)

Fredagen spenderade vi på Delux i stan, det var trevligt, hästpojken var där och spelade, jag är inget direkt fan av honom men var där för att träffa människor. Det blev en tidigare kväll än onsdagen, var hemma redan vid halv två typ. Skönt att sova länge på lördagen :)

Lördag var jag inte direkt på partyhumör, men efter en ganska lam förfest hos Cissi stack vi till Sivans. Jag träffade Angeline där och det var roligare då vi kom ut.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske träffa Joanna som är här i Växjö nu. Skulle vara kul att träffa henne en stund :) Ikväll blir det mys med vänner :D

På måndag tar jag nya tag i skolan. Vi börjar en ny kurs, en metodkurs. Brukar inte vara jätte roliga, men inte heller lika mycket litteratur att läsa. Så det är skönt, passar mig bra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar