torsdag 11 mars 2010

:)

Idag har jag kommit hem till Helsingborg/Höganäs. Har hunnit träffa tre underbara vänner :) Först mötte jag upp Alexandra och tog en trevlig fika och en liten shoppingrunda med henne. Var så länge sedan jag träffade henne så det var skitkul att få träffa henne igen och prata lite om livet.

Sedan mötte jag upp Jenny när hon slutade på jobb, så begav vi oss ut till väla för att möta upp Linda på hennes jobb. Vi tog en matbit och snackade skit :) alltid lika trevligt!!

Var också inne på mitt gamla jobb och snackade med chefen om sommarjobb. Känns bra att veta att jag har jobb :) är alltid så orolig innan jag får ett schema. Men nu känns det lite bättre :) hehe. Ska bli såååå jäkla kul att jobba i sommar! Är riktigt pepp på det!!

Nu ska jag bara njuta av att vara hemma hos mamma och pappa och sedan ska jag lägga mig i tid för i morgon blir det att stiga upp i tid för att träffa Theresa och Lukas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar