tisdag 2 februari 2010

NU JÄVLAR!!!

Nu har jag bestämt mig, en gång för alla! Denna gång ska det inte bara vara snack utan det ska bli verkstad av det med! Måste börja skärpa mig, annars kommer jag rulla fram till sommaren, usch, hemsk tanke!

Träna varje dag på ett eller annat sätt! Jag är så taggad :D Hoppas det håller i sig några veckor i alla fall... Brukar ju hålla en dag :/ men nu ska jag kämpa mer än jag gjort innan! Tänka före jag stoppar i mig sånt som inte är bra och så vidare.

Börjar längta hem lite till Mamma, Pappa och Lady. Får bli hemfärd sen efter tentan, men är tyvärr mycket uppbokad de kommande helgerna, så blir nog inte förrän i slutet av mars :( Här händer så mycket, vi har tentor, många fyller år och ska ha kalas (inklusive jag), M ska flytta, så då blir det inflyttningsfest och i helgen ska jag äntligen få åka snowboard som jag tjatat om så länge :) Sen då jag vet vart backen ligger kan jag åka dit själv, känns lite mobbat, men vad gör man inte för lite åkning :P Tråkigt att typ ingen av mina vänner här åker.

Nu blir det gymmet!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar