lördag 6 februari 2010

Så kan det gå...

Dagen i backen började inte så bra. Då jag och J kom ut till Hanaslöv lite senare än beräknat fick vi glatt ställa oss i liftkön som var ganska lång och tog typ 20 minuter. Efter att vi köpt våra liftkort och skulle spänna på oss bräderna säger det bara klick, och hela min rem som man spänner med har knäckts. Jag prover dem andra och dom knäcks en efter en...Helvete! Nu skulle jag inte kunna åka om dom inte har reservremmar. Jag gick och frågade och vilken lättnad då dom hade det. Jag tänkte att det skulle kosta lite, men det blev bara 100 kr för fyra nya. Det var dock lite tråkigt att dom inte tog kort inne i uthyrningsstugan eftersom jag inte hade några kontanter. Jag fick snällt ställa mig i liftkortskön igen där man kunde ta ut pengar och denna gången tog det ännu längre tid. Sedan då jag väl betalt var det dags att ge sig upp i backen. ÄNTLIGEN! Resten av tiden gick det rätt bra, första åket var väl ingen höjdare men mot slutet hade jag hittat tekniken rätt bra igen. KUL SOM FAN var det. Först nu jag inser hur mycket jag verkligen saknat att åka! Det ska snart göra om vill jag lova. Jag har dock fått ringa mamma och tigga ett par nya bindningar som jag ska få i tidig födelsedagspresent precis som brädan. Brädan var det i alla fall inget fel på. Den blev perfekt! Nedan har ni en bild från idag! Grabbarna hoppade och gjorde tricks, men det får nog dröja för min del :P haha



Nu ska jag göra min i ordning för fest!
PARTY ALL NIGHT LONG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar