torsdag 11 februari 2010

Dubbelt upp!

Har ju gölmt att berätta hur duktig jag varit igår och idag med träningen. Dock har maten blivit lite lidande, tar tag i det i morgon igen. Inget gott i helgen, åt för hela helgen i onsdags, ajabaja! Men så hade jag ju tränat dubbelpass med innan, så förhoppningsvis hade jag hög förbränning :P haha. Det jag vill ha sagt var ju att igår var jag och E på Afro dansen igen eftersom vi tyckte det var så kul sist, sen ville grabbarna gå på kick n box, så då ville ju vi med det, och det var direkt efter dansen, så vi tränade helt enkelt dubbelpass. Det gick bättre än jag trodde faktiskt, riktigt skönt var det efteråt. Sen idag var jag först på gymmet, och det gick som jag nämnde innan bra eftersom jag var lite förbannad :P sen nu ikväll var jag ute och gick en runda med C och M. Riktigt skönt det med, högt tempo och inte alltför kalla vindar.

Nu sitter jag här i värmen och dricker en kopp te och ska snart lägga mig och läsa lite inför tentan. I morgon är det seminarium sen ska jag försöka klämma in gymmet och systemet med. Får se om jag hinner men hoppas det, har ju en del plugg med hemtentan också men har ju hela nästa vecka med på den.

Sov gott allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar