lördag 20 februari 2010

Mamma är bäst :)

Idag kom min kära mor och syster upp till Växjö. Vi började dagen med lite frukost i min fina lilla lägenhet :) Nu har syster äntligen fått se hur jag bor. Sedan bar det av till stan för en shoppingrunda med fika. Både jag och syrran shoppade två par stövlar, det behödes vill jag lova! Alla mina stövlar är trasiga och mina fötter är alltid dyngsura i detta jävla väder! Nu får det snart vara nog med snö för fan!! Sen köpte jag också en jättesöt vårtunica på Gina Tricot.
Nedan kommer en bild på ett par av stövlarna jag köpte, jättefina gummistövlar som jag ska ha tlil våren då det blir slask :)



Sedan efter shoppingturen gottade vi oss på hotellet där mamma och Anna bor. Dom hade en relaxavdelning där med jacuzzi, bastu och en liten bassäng. Det var såååå skönt! Sedan tog vi en powernap på rummet innan vi skulle ut och äta.

Vi åt på en mysig restaurang som hette Båtsmannen. Mycke god mat, den kan jag varmt rekommendera! Sedan då vi ätit klart var vi så trötta så vi gick till hotellet igen och tittade på Meodifestivalen. Och jag måste bara säga att Darin ÄGDE! Så vacker låt!

Efter det körde jag hem och hälsade på förfesten där mina vänner var och pratade lite skit :) Sen då dom skulle dra ut gick jag hem och nu sitter jag här. Ska snart gå och lägga mig för i morgon ska jag möta upp Anna och mamma på hotellet igen för att äta en god hotelfrukost :) mums!

Oj, jag glömde nästan att berätta om den fina presenten jag fick av Anna i försenad inflyttningspresent :) Den heter "Dejta eller dumpa?", kan komma väl till pass för mig eftersom jag inte är så bra på det, varken eller :P hehe. Får se om jag kan få ut nånting av den. Den är dock lite speciell, för man använder sig av den då man väl har en dejt, så kollar man vilka påståenden han passar in på och så bläddrar man sig vidare till dom sidorna som det står i boken att man ska göra beroende på vilket påstående som stämmer bäst in. Lite svårt att förklara, men verkar rätt kul :P Såhär ser bokens framsida ut:





Nu blir det snart bingen!


Natti Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar