torsdag 11 februari 2010

Hemtenta


Sitter och pluggar nu på en sjukt tråkig och ganska svår hemtenta. Kände att jag behövde ett litet avbrott så skriver lite här. Var och tränade innan idag och det gick faktiskt rätt bra, jag var så förbannad så jag bara körde gärnet, å fy fan vad skönt det var efteråt! Då man är arg, föbannad eller ledsen är det lätt bästa ställen att vara på antingen gymmet eller stallet.

Jag börjar längta hem till Helsingborg lite nu. Hänt så mycket här på sista tiden, både bra och dåliga saker så jag vill bara hem och vila upp mig, vara med familjen och mysa med Tippex och Lady och mina fina vänner där hemma. Ska åka hem så fort jag fåt tillfälle! Men nästa helg kommer i alla fall Syster och Mamma hit. Ska bli kul att visa Anna hur jag bor och visa henne lite av Växjö och mitt liv här uppe :) synd bara att inte lilla Lady och Pappa följer med :P

I helgen blir det fest, vi ska fira Cissi som fyller hela 25 år IDAG!!!


GRATTIS CISSI!!!!!


C min vän är så fin :)

Nu måste jag plugga vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar