tisdag 23 februari 2010

SJUK!!!

BLÄÄÄÄÄ!!!! Jag hatar att vara sjuk!! Men det var i alla fall rätt vecka att bli sjuk på! För denna vecka är ju sportlovsvecka för smålänningarna, så jag missar ingen ridning, och idag började delkurs två, så inte hela världen om man inte är alltför alert på föreläsningarna.



Det började natten mot måndagen. Jag var hos Cissi på kvällen och såg Wallander och kände att jag började må lite illa. Det blev värre då jag kom hem och vaknade mitt i natten och rusade till toan, sen vill ni nog inte höra mer. Jag sov i alla fall inte mycket den natten och blev ingen hockeymatch kl 06.00 på måndagsmorgonen som det var planerat :( Det var världens tråkigaste måndag också, jag lämnade bara sängen för att dricka och gå på toa. Jag åt först kl 20.00 och det blev en tallrik fil.

Idag mådde jag dock bättre, jag gick upp och duschade och åt, och bestämde mig för att om jag fick behålla maten och magen kändes okej så skulle jag gå till föreläsningen idag. Och det kändes bra så jag gick. Mådde lite illa då jag kom hem, men åt lite och såg på tv sen somnade jag. Efter det kändes det mycket bättre! Idag har jag faktiskt ätit en riktig middag!

I morgon ska jag bara vara hemma och vila upp mig, för på torsdag MÅSTE jag bara vara helt frisk! Jag har lite saker att fixa då! För det första har jag föreläsning på morgonen. Sen ska jag till banken kl 13.00, kl 15.00 ska jag på anställningsintervju och sen är det salsa på kvällen. På fredag morgon åker jag också hem till Höganäs. Ska bli så kul att träffa Lady och Pappa! Längesen nu ju!

Av det som är kvar av denna tisdag blir det att titta lite på tv och sen sova!
natti natti :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar