söndag 14 februari 2010

Mycket bra dag!

Det blev till slut en mycket trevlig alla hjärtans dag. I eftermiddags var jag, C och J och åkte skidor/snowboard. Det var skitkul som vanligt och jag tog mig till en ny nivå :P Jag har nämligen börjat "guppa". Ett trevligt ord som jag myntat för att åka över gupp/hopp i backen. Eftersom jag inte är så jättebra på att åka bräda så vågar jag inte ta för mycket sats inför "guppen" så jag guppar bara över, flyger lixom för lite för att kunna säga att jag hoppar. Men det kommer sen :) Jag guppar över guppen istället för att hoppa över hoppen kan man säga :) Något annat som är ganska kul är också att två gånger ramlade jag innan jag ens kommit över guppen.... Då är det illa, brukar ju annars vara i landningen det går snett... haha, men kul var det ändå :)

Efter att vi vart och åkt, stack vi hem till J och käkade pizza :/ mindre bra, och tittade på flim, mer bra :P Sen var det dags att alla hjärtans dag basta :) Det var mysigt förutom när C fällde mig i snön :/



Jag vill tacka mina underbara växjö-vänner för en trevlig dag!!! Ni vet förhoppningsvis vilka ni är ;P

Jag måste bara berätta också att jag har kommit på att vi har ganska roliga internskämt här i växjö nu. Kommer aldrig glömma mina och Lisettes skämt under vår resa vi gjorde våren 2008, inga skämt kommer att ligga i samma klass som dom, men börjar få till några riktigt roliga här nu :P haha

Nu blir det läsa lite, sen sängen! Skola i morron och sista veckan på hemtentan!! PLUGGA!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar