onsdag 24 februari 2010

På bättringsvägen!

Nu är jag frisk. Äntligen. Känns såå bra :) Men dagen har ändå varit tråkig. Borde verkligen läsa i våra sjukt tråkiga engelska böcker, men jag fattar inget. Kommer aldrig klara denna kurs om inte Roddy gör underverk på föreläsningarna... Jag är verklien inte alls peppad på denna kurs längre :/ känns inget vidare, men jag måste fortsätta och klara den! Längtar sjukt mkt till våren och sommaren, ska bli skönt att slippa plugget i sommar och bara koncentrera sig på jobbet och att tjäna pengar. Jag ska verkligen ladda för hösten då, då jag äntligen kommer igång och läser ett program där jag verkligen blir något som jag vill bli! Känner på mig att det kommer bli sjukt roligt och ska bli så kul att träffa nya männsikor och få nya vänner!

Men får göra det bästa av situationen nu helt enkelt och rycka upp mig och försöka klara godkänt i denna tråkiga kurs! Första steget är att läsa lite, ska sätta mig med boken nu.
Lycka till säger jag bara... suck!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Sjukt bra att du ivarjefall kan motivera dej lite till att få godkänt på kursen....Tycker du är jätteduktig. Fortsätt tänka positivt så ordnar även denna säsongen sej till det bättre. Puss Puss Puss o Kram //mamma

    SvaraRadera