torsdag 25 februari 2010

Fullspäckad dag :)

Idag har jag hunnit med en hel del! Dagen började med att jag stack till Cissi och kollade hockey med en del av "gänget" :) det var ingen rolig match som ni vet :/ men efter det var det bara att palla sig hem och slänga sig i duschen för kl 10.15 var det dags för föreläsning. Tur att vi hade R, för annars hade jag somnat direkt, men R är ganska intressant att lyssna på så jag lyckades hålla ögonen öppna.

Efter föreläsningen drorg jag, Cissi och Emma till stan. Jag skulle ha möte med en tjej på min bank för att prata om att placera om mina fonder, och under tiden gick E och C på stan. Efter att jag var klar på banken mötte vi alla tre upp Elin och så gick vi och käkade på en kinarestaurang, dom hade mycket god buffé där!

Vi satt länge och snackade på restaurangen och tiden gick fort, vips, så var klockan kvart i tre och det var dags för mig att bege mig till min arbetsintervju. Jag har sökt lite extrajobb och i måndags ringde dom från donken och ville träffa mig. Vi får se om jag får jobbet, alltid bra med lite extra kasch :)

Efter stan var jag helt slut, jag däckade på soffan framför tv:n, men som tur var hade jag ställt klockan för kvart över sju var det ju dags för andra lektionen i salsa :) det är riktigt kul att dansa och idag fick vi lära oss en snurr. Det var lite svårt i början, men ju mer man kommer in i det desto bättre går det, ganska självklart kanske...? :P

^^Jag och Mogge när vi är klara med kursen ;) haha ^^


Efter salsan köpte jag lite och Emma lite gotte och då jag kom hem slog jag på en mysig film och bara hade myskväll med mig själv! I morgon bär det av hemåt, jag och Emma ska ha lite "roadtrip", vi har planerat att stanna och käka frukost på Mc Donald's :) ska bli mysigt. Sen ska jag släppa av E i stan så jag stannar nog där ett tag och kollar lite i affärer och går inom pappa en sväng, måste ju också hälsa på mitt kära gamla jobb som jag faktiskt saknar lite nu!! Älskade Gina Tricot :)

Nu blir det sängen för min del, ska ju trots all upp sju i morron, för jag och E börjar få lite hemlängtan :) eller i alla fall jag :)
Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar