lördag 6 februari 2010

Myskväll en fredag, inte varje fredag det inte ;)

Idag har det varit en ovanligt lugn dag för att vara en fredag. Vi brukar ju nästan alltid festa till det på fredagar, men idag kollade vi lets dance istället och åt lite gott. Jag måste ju vila upp mig inför morgondagen då jag äntligen ska få premiäråka min nya snowboard... Undrar hur det kommer gå. Jag har typ världens fulaste skiddress, knall gula skor men dock en väldigt fin bräda :) Kommer nog se kul ut då jag ligger och kravlar i liften...:/ Men kul ska det bli!


^Ungefär såhär "fin" kommer jag vara i morron :/ Fast med en längre och finare bräda :D^

Sen blir det after ski hos cissi. Då ska det firas att jag inte bröt några ben och tog mig hela vägen upp i liften och ner igen. Jag håller tummarna på att det blir så i alla fall... :) Vi ska i alla fall supa till det och skaka den lurviga på sivans.... hmmm, det uttrycket är ganska roligt :P

På söndag ska jag sova tills jag vaknar självmant...Kan bli rätt läng! Så ska jag plugga. Vi har fått ut vår hemtenta nu, vi har dock två veckor på oss att skriva den, men lika bra att börja i tid så man kan ta det lugnare mot slutet!

Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar åka ordentligt i morgon :D

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar