söndag 31 januari 2010

Dagen efter...

Denna vecka har jag verkligen varit duktig med träningen. Tränat alla dagar på ett eller annt sätt :) Ska fortsätta nu då jag väl kommit igång! Igår var jag ute och gick en lång promenad med min Ipod. Det var kallt som fan, men bara man klär sig så är det ändå rätt skönt att komma ut och röra på sig.


Så här fint var det längs promenadslingan runt sjön :)

Igår kväll var det fest! Det var mycket trevligt. Var tänkt att vi skulle till Sivans men alla var inte studenter så vi drog till stan istället. Det var sådär, för dom hade inget dansgolv där vi var, så jag spelade istället bort 100 kr på black jack.

Idag var jag M och M ute och gick med Tiki. Det var kallt idag med men skönt :P Sen följde jag med M hem och såg på film, det blev "Davinci Koden" eller hur det nu stavas. Den var sådär, ganska lång men ändå en film som man borde se, men en gång räcker.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske läsa lite. I morron blir det gymmet kl 10 sen måste jag bara plugga! Måste skärpa mig på den fronten alltså!! Annars kommer det bli jobbigt.

Detta är boken som måste läsas :/ Inte den roligaste, men den är iaf på svenska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar