onsdag 27 januari 2010

Skrattande dag!

Det var nog längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag. Om det stämmer att ett gott skratt förlänger livet kommer jag att leva länge :) Tack vare M denna gång i alla fall... Haha.




Igår var det klassfest med sociologerna och sedan utgång. Det var trångt på förfesten men kul ändå. En av sociologtjejerna var GRYM på att sjunga och spela gitarr, även en kille var skit duktig. Så jag sjöng med, förstörde nog lite grann, men va fan, lite får man ju bjuda på :P haha


Idag skulle vi vart i skolan och pluggat klockan tio. Men det sket sig, "råkade" sova till tolv. Hade huvudvärk redan innan jag gick och lade mig :/ Men sen mådde jag bra. Jag och Emma var faktiskt ute och gick i "stormen", det var kallt å blött, men skönt att komma ut och röra på fläsket och få lite frisk luft. Sen stack vi och C och J och käkade på Max, haha , så mycket gav den promenaden... Men vi ska ju faktiskt till gymmet i morron kl 10. Jajjemen, vi laddar inför vår egypten resa eller vart det nu bär :) Längtar! Hoppas dom andra inte hoppar av nu så att det verkligen blir av!

På fredag har jag lovat att bjuda grabbarna på middag, får se hur det går. Mina matlagningskunskaper är ju inte dom bästa, därför blir det lättlagad mat. Hehe. På lördag blir det fest och då ska det shejkas :P älskar det!!



Nu ska jag lägga mig och sova och ladda inför morgondagens träning.

Ha det fint!!!

Puss och Kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar