söndag 24 januari 2010

Hmm...

Det har minst sagt varit en händelserik helg. Lisette kom i fredags. Vi festade på stallarna, ganska lyckad kväll :) Igår hade jag och Lisette myskväll men dom andra festade, och det verkar ha gått vilt till... Haha. Idag var jag och Lisette och fikade en sväng i stan sen vinkade jag av henne på tågstationen.



Sen har det hänt ännu en rolig sak. M har äntligen fått en lägenhet, så nu slipper han bo med sitt ex vilket han tycker är väldigt skönt, kanske man kanförstå. Så sen då han kommit i ordning lite blir det inflyttningsfest, längtar reda :P haha

^^Älskar denna bild, haha^^


Ikväll blir det mys igen hos Cissi och ska se tredje Johan Falk filmen. Spännande!

Då det gäller mina känslor som åker berg- och dalbana är det för tillfället ganska stabilt. Har haft mycket annat att tänka på nu så har mått rätt bra. Börjar känna att det hade vart mysigt att ha nån man bara kan ringa då man blir myssugen som jag är nu till exempel, men får nöja mig med M och C så länge :P hehe, dom duger dom med, men blir ju inte mysigt på samma sätt med dom.

I morron kommer pengarna!!! Yippie :D:D behövs verkligen!! Har inte många kronor kvar på kontot :/ I veckan ska jag med skärpa mig med maten, träningen och plugget. Är rätt laddad faktiskt!!

Jag har även upptäckt en sjukt bra låt!! Lite sorglig men lyssnar ofta på sån musik när jag är ledsen och just några rader passar rätt bra in på hur jag känner mig nu för tiden ibland! Låten heter Try sleeping with a broken heart och sjungs av Alicia Keys, hon är bara för bra!!



So tonight, I'm gonna find a way to make it without you
I'm gonna hold on to the times that we had


Have you ever tried sleeping with a broken heart?
Well you could try sleeping in my bed
Lonely, own me, nobody ever shut it down like you



1 kommentar:

  1. alicia keys låten är sjuuuukt bra!! jag längtar med till imorrn, mitt konto är tomt! undrar om jag nånsin lär mig att vara ekonomisk =( puss miss you // Jenny W

    SvaraRadera