lördag 30 januari 2010

Hockey och film med killarna :)

Igår var jag och M först på gymmet och tränade. Så duktiga vi var :) På kvällen skulle jag sen bjuda killarna på middag, tyvärr glömde jag att C inte tål kyckling och jag bjöd på flygande jacob :/ det var inte så smart, men han köpte eget käk. Hehe. Vi andra tyckte det var gott i alla fall. Efter att vi ätit oss mätta stack vi iväg och såg hockey. Växjö Lakers spelade mot Bofors. Det var en mycket spännande match med många utvisningar och slagsmål, kul tyckte jag. Sen blev det även förlängning och det fick avgöras med straffar... Till slut förlorade tyvärr Växjö. Ingen höjdare men var kul att se ändå. Efter hockeyn stack vi hem till mig igen och såg film och snackade :)




Idag sov jag till klockan ett :/ lite för länge, men kände verkligen inte för att gå upp... Ikväll blir det fest. Det ska bli kul! Ut och dansa lite hoppas jag! I morron får det bli plugg när jag kommer upp. Kommer nog sova en stund då med. Sedan måste jag läsa nu då jag äntligen fått den jävla boken.


Nu ska jag ut och gå en sväng sen sticka och handla.

Pusshej :)

1 kommentar:

  1. Växjö Lakers..., usch...,=) Lika roliga som vinterkräksjukan.....Nej Rögle ska det va!;)

    SvaraRadera