lördag 2 januari 2010

Snart Växjö igen :)

Nu har det snart gått tre veckor. Det har gått ganska fort, men ändå jävligt sakta :P Saknar Växjö och G Väldigt mycket. Har vart kul att jobba och träffa alla härliga Gina vänner och lära känna de nya som tillkommit sedan jag slutade.

Julafton var lyckad. Var riktigt roligt att träffa kusinerna och fick super fina julklappar :) Jag fick bland annat:
  • Ett surroundsystem
  • En badrumsvåg
  • En skumvisp till hemmagjord latte
  • En huvudmassage grej
  • Kokbok
  • Boken Åse
  • Vinglas
  • Shotglas
  • DKNY parfym
  • 500 kr
  • Äggklocka i form av en fet vit katt (Tippex)

Å lite mer som jag inte kommer på just nu.

Mellandagarna som jag hade laddat ordentligt inför blev ovanligt lugna på jobb. Första dagen sålde vi bra, trots det hade vi ordning i butiken och inget kaos utbröt. Kön var inte så överdrivet lång så vi måste jobbat på jävligt bra helt enkelt! Hela proven var tömd då vi gick hem, fanns inte ett plagg att hänga ut. HELT OTROLIGT!!!!!

Men dagarna gick och sen blev det plötsligt nyårsafton. Jag jobbade fram till kl 14 och sedan stack jag hem till Lisette och Johan och tog en powernap innan det var dags att göra sig i ordning. Nyår firade jag hos Fia och Emil, tack för en trevlig kväll med god mat och gott umgänge :)

Den första dagen på det nya året var som vanligt en "slappedag". Jag, Lisette och Johan, åt, sov, kollade tv, duschade, sov lite till och åt lite till. Det var typ det vi gjorde :P Sedan åkte jag hem och sov ännu mer.

Nu har jag två dagar lediga innan jag ska jobba en dag till, sista dagen för denna gång och sen bär det av till växjö igen. Längtar sjukt mkt. Vill bara upp och träffa vännerna och G och ha kul igen som jag haft i höst! Känner på mig att våren kommer bli ännu bättre. Tror vi kommer ha riktigt kul där uppe i år :)

Nu ska jag plugga lite
Hejs svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar