tisdag 18 maj 2010

Ridning :)

Idag har jag vart i stallet :) Vi hade hästbyte och jag fick den ponnyn jag hade önskat. Han heter Rafter och är liten och söt! Han var en riktig ponny att rida, envis och vägrade göra som jag ville. Får se om det går bättre nästa gång, det var kul i alla fall.Vi började rida på utebanan, men sen öppnade sig himlen och det började ösregna så vi fick gå in i ridhuset. Nedan är Rafter:




Nu tittar jag på tv, är slut efter dagens plugg. Jag kan inte gå ur på morgonpromenad i morron, jag har fått sånna jäkla skavsår på TÅRNA! Hur normalt är det? Jag hatar verkligen mina fötter. De får skavsår överallt. Jaja, jag får sticka till gymmet eller nått istället på kvällen :) Skönt att jag får sovmorron det med för jag och Cissi ska inte ses förrän 11 :)

Nu fortsätter programmet!

Hej Svejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar