söndag 16 maj 2010

I morgon börjas det... för typ hundrande gången.. haha

Imorgon ska jag börja med mitt nya liv. Jag har blivit tjockis nu och det måste vara slut på detta. Trivs inte alls med mig som det är nu och om jag ska klaga måste jag ju ta tag i det och göra något åt det, och det ska jag göra nu :) Hoppas det håller längre än en vecka nu! Jag har köpt naturdiet drinkmix, och så ska jag gå mig smal :) Innan frukost ska jag ut och gå minst en halvtimme, jag vet att man egentligen ska gå en timme, men börjar med att sätta mindre mål så ska jag öka på sen, måste vänja mej vid att gå upp tidigare till att börja med. Annars kommer det bara sluta med kvällspromenader isället eftersom jag inte är någon morgonmänniska just nu iaf. I sommar tänkte jag kidnappa vår hund också och gå ut och gå morgonprommenader. Det kommer nog tyvärr inte uppskattas så mycket av henne eftersom även hon är morgontrött... Men hon får ju hjäla "mini matte" att nå sina mål :)

I morgon gäller det!! Wihooo... peppa peppa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar