torsdag 6 maj 2010

Jävla skit!!!

Igår jobbade jag på donken och jag gjorde en "favorit" i repris. Jag halkade på golvet i diskrummet med brickor i händerna och tar emot mig med knäeet. Pang! Det gjorde så jävla ont, tänkte först att helvete, nu har det gamla ärret gått upp igen. Men jag slog inte i någon kant denna gången så det blev bara en jävla hård smäll och ett blåmärke. Det syns knappt men det gör fortfarande ont så in i ... Det är exakt samma smärta som förra gången då jag fick sy, fast lite mindre. Behöver inte gå på smärtstillande denna gång. Det blir dock ett läkarbesök till för att dokumentera denna skada och ärret ifall det blir en försäkringsfråga.

Nu ska jag nanna lite sen ska jag och cissi fortsätta med vår B-uppsats sen blir det stan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar