lördag 15 maj 2010

Jobb, Jobb...

Inatt jobbade jag natt för första gången :) Det var faktiskt ganska kul och tiden gick relativt snabbt. Detta donken är så jäkla bra för det mesta är redan klart och gästerna behöver nästan aldrig vänta på sin mat. Än så länge har jag inte haft en enda missnöjd kund under tiden jag jobbat på detta donken. Det var ju vardagsmat på mitt förra donken. Stängningen var dock för jävlig!! Men det har den alltid varit så jag visste ju att det inte skulle bli kul direkt. Men men, pengar pengar.. Inatt blir det att jobba stängning igen. Kommer nog gå bra! Sen är de en hel vecka till jag jobbar nästa gång :D Men i veckan måste vi plugga, om vi ligger i hårt nu så kan vi nog hinna klart med det mesta och då kan vi ta det lugnt sista veckan innan sommarlovet. Så skönt det hade varit! Vi måste ju också hinna med en sväng till Göteborg och Liseberg innan den 6:e juni!!!

Nu ska jag vila lite så jag orkar jobba inatt och sen blir det lite party innan jobbet. Men självklart alkoholfritt! Igår var vi också på fest. Det var mycket trevligt. Alla var ganska fulla (utom jag) men jag hade kul ändå :) Lite tråkigt att jag missade fredagsfestivalen, men blev ju inte av med jobbetiden så det var bara att bita i det sura äpplet och palla sig dit. Jag kommer ju plugga här några år till så nästa år ska jag säga till i tid att jag vill vara ledig då så får de faktiskt ta och fixa det. Om jag jobbar kvar vill säga.

Natti natti så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar