tisdag 4 maj 2010

Dålig dag!

Idag är det en sån där jobbig dag. Eller inte hela dagen i och för sig, men kvällen. Hade sjutk trevligt innan när Mogge, Christian och Emma var här och vi spelade buzz och singstar. Men nu när dom gått kom alla känslorna på en och samma gång!




Jag gick in och tittade på en bild. Då började tårarna rinna. Varför? Varför gick jag in och tittade på den över huvud taget. Dumt av mig!!! Jag fick en så otroligt stark känsla av saknad. Jag hade nog starkare känslor än vad jag själv trodde. Jag vill att allting bara ska gå tillbaka och vara som det var förut. Vill leva om den tiden som var innan allt hände. Leva om den och göra om den till nått annat, bätte, då hade jag aldrig behövt må så här. Jag önskar att jag aldrig hade träffat honom. Jag kommer nog aldrig kunna ha honom som vän! Mina vänner säger att det blir lättare om man vänder känslorna till hat. Jag försöker göra det. Just nu hatar jag honom!


Ledsen... :(

3 kommentarer:

  1. Stackars dig gumman. Vi får ta nya tag i helgen´:) hade trevligt med dig med.

    puss från emma

    SvaraRadera
  2. Säg inte så Emma, då låter det som att det är synd om mig. Det ska ingen tycka, har själv satt mig i skiten.. halverst iaf... Behöver bara skriva av mig lite. Du är en sann vän iaf!!!! Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Jajjemen! Jag ska se henne med Andreas, Sandra, Chrille, Malena och Tobbe! Längtar som fan! :)

    Ja gud du måste se DVD:n med Beyoncé! Sjuuuuukt bra!! :)

    SvaraRadera