fredag 21 maj 2010

God mat med goda vänner :)

Idag har vi haft avskedsmiddag för Christian som åker hem i morron :( Jag tycker det är jättetråkigt att han ska åka. Hoppas att han inte trivs hemma så han kommer tillbaka :) hehe.
Vi åt jättegod planka på Akropolis här i Växjö. Verkligen att rekommendera!



Jag måste ju berätta om mitt och Emma "lilla" äventyr vi hade innan idag. Vid tretiden gick vi ut en runda för att ta en promenad. Jag hade tänkt att vi skulle gå en timme eller så och sen skulle jag hem och vila innan vi skulle sticka och äta. Vi kom hem kl 18, TRE TIMMAR senare. Vi gick lite vilse i "skogarna" runt en sjö som vi aldrig gått runt innan. Vi måste gått minst över milen, för vi gick inte så långsamt heller. Det var ett äventyr som hette duga :P Vi var ganska trötta när vi kom hem vill jag lova. En annan rolig sak som hände var att emma blev lite kissnödig och skulle sätta sig i skogen, och hon hade sin tröja knuten runt höften, så när hon satte sig ner sa jag "akta det där bak" (jag kom inte på ordet tröja) så svara hon "Va, vad händer där bak?". Det lät så sjukt kul när hon sa det så jag började asgarva. Hon är söt den lilla tösen :)


I morron blir det lite jobb för min del sen blir det party party :) Jag och Emma ska skaka rumpan på sivans! Det kommer bli så kul.

Natti Natti

1 kommentar:

  1. haha det var ett mysigt äventyr vi hade :) lycka till på jobb imorgon och sen kör vi all-in på sivans:d puss från emma

    SvaraRadera