söndag 23 maj 2010

Fest var det ja... :)

Igår var jag och Emma ute och röjde. Vi var INTE nyktra om man säger så. Vi gick in på både stallarna och sivans.. haha. Förfesten var mycket trevlig trots att det bara var jag, Emma och Cissi och lite senare kom också Johan(na). Det började lugnt, sen tyckte Emma vi skulle shotta lite. Vi drog typ fyra stycken på ganska kort tid... det slog sen....

När vi skulle gå gem från Sivans var både jag och Emma ganska påverkade om man säger så. Vi skrattade hela vägen och sen trillade jag. Det var en som frågade Emma om han skulle bära hem mig... Men NEJ jag kunde faktiskt gå själv! Så illa var det inte enligt mig! :P Sen frågade han också vad vi hade tagit för något, men tro mig, det vara bara alkohol :)

Jag lurade också en kille att jag var lesbisk. Det finns en utbytesstudent här på campus som vi dansade salsa med innan. Han är alltid på mig när vi ses ute och ska hålla om mig länge, och han är trevlig och så men jag är absolut inte intresserad på det sättet. Därför sa jag att jag var lesbisk för att slippa honom :P haha. Jag sa att jag va tillsammans med Emma och så kysstes vi :P hahahah

Lite bilder från gårdagen:


Shott på g!


"Emma spankar mig :P"


jag gravid :P



Det var i alla fall en mycket trevlig kväll med många roliga stunder... :)
Tack Emma! Du och jag äger :D

1 kommentar:

  1. haha så himla roligt hade vi:) måste göras om!! puss snygging / din flickvän emma :)

    SvaraRadera