måndag 3 maj 2010

Hundjakt

Idag började jag och Cissi dagen med lite plugg. Vi skrev klart vår enkät till B-uppsatsen som vi håller på att skriva nu. Det hände en lite spännande grej med som avbröt oss mitt i vårt pluggande. Helt plötsligt kom det en lös hund springandes från skogen. Vi reagerade direkt på att den såg rädd ut och vi kunde inte se någon ägare, hundvan som Cissi är började hon locka på den, men så fort hon gick mot den sprang den livrädd iväg. Vi höll på i minst enhalvtimme, till slut kom ägaren och kunde fånga in den. Det var historien i en kortare version, orkar inte berätta allt :P

Ikväll har jag ridit också. Jag red samma häst som förra gången, Rotella. Även denna gång gick det riktigt bra. Hon är fin att rida trots att hon är stor, hehe. I morgon blir det ridning igen på Marabou. Hoppning, lite läskigt men får se hur det går.

Nu blir det sängen för min del. I morgon ska jag till gymmet då jag vaknar!

Natti Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar