söndag 2 maj 2010

Motorcykel är kul :)

Idag har jag tvättat. Jag har också varit duktig och vart ute och sprungit. På eftermiddagen var jag även ute på en långpromenad runt båda sjöarna på ca en och en halvtimme. Skönt att få motion! Det behövs.



Sen ikväll har jag och Morgan kört en sväng med hans motorcykel. Det var skitkul och han körde så lugnt och fint :P hehe. Det känndes tryggt. Mamma blev lite orolig när jag sa att jag skulle ut och åka med honom men hon behöver inte oroa sig. Hör du de mamma :) Han var lika bra som pappa om inte bättre :P Såhär ser hans motorcykel ut:




Nu tar jag det bara lugnt och sedan blir det att sova. I morgon ska jag och cissi börja på b-uppsatsen. Hoppas det kommer gå bra.




Natti natti :D

1 kommentar:

  1. Köper att han är rädd om dej. Dessutom tror jag han gillar att ha någon bak som inte är rädd att åka utan tycker att det är kul!! Längtar till Kristi Helgen då vi ska motorcykla upp till Mariefred o träffa en massa andra FJR folk. Alltid jättetrevligt på dessa träffar hitintills. Sköt om dej//puss mamma o pappa

    SvaraRadera