söndag 30 maj 2010

Rätt låt vann!!

Igår var det fest igen då! Det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Men det var kul ändå :) Fick även höra att Tyskland vann Eurovision songcontest och för andra året i rad vann min favorit :) hehe. Det svänger verkligen om den låten. Synd så klart att inte Sverige fick vara med i finalen men vi hade ändå inte haft en chans där mot Tyskland så.

Ikväll blir det att ta det lugnt bara. I morgon ska det sista finslipet göras på uppsatsen innan den lämnas in preliminärt, sen på onsdag ska den in "på riktigt". På fredag är det opponering och sedan är även denna kurs slut. Då blir det party och sedan åker jag hem på söndagen. Känns konstigt att jag ska vara hemma hela tre månader och inte bara en helg. Ska bli skönt att jobba lite och saknar Gina mycket så ska bli skitkul att jobba där igen över sommaren!

Nu ska jag ut på en promenix med Emma.
Pusshej

1 kommentar:

  1. det ska bli skit kul att ha dej hos oss gumman. saknat dej. puss // Jenny

    SvaraRadera