lördag 8 maj 2010

Fest fest och fest...

Igår var vi på fest hos Elin i stan. Det var mycket trevligt och kul att träffa lite nytt folk. Efter förfesten drog vi vidare till terassen. Det var ett trevligt ställe i stan. Det får vi prova igen. En sak är säker nu iaf. Nu har jag bestämt mig!

Idag har jag, Emma och Cissi haft en riktig slappedag med pizza och cola och vi har inte gjort ett skit. Skönt! Vi laddar inför kvällen då det blir utgång även ikväll :) Det blir dock på campus ikväll. Alltid lika kul!

Igår fick jag solglasögonen som pappa skickat. De var superfina och jag är jättenöjd. Nu hoppas jag bara på lite sol så att jag får använda dem.

Då vi gick på stan igår hittade jag en skitfin klänning på Gina Tricot. Jag bara måste ha den, så jag ska köpa den fast att den kostade mycket :) Såhär ser den ut:



Den är dock mer grå i verkligehten och ser lite tråkig ut på bilden. Den är jättefin på iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar