måndag 27 februari 2012

Det går bra nu!

Idag har jag fått tillbaka de två uppgifter som jag lämnat in och inte fått resultat på. Blev ett G på sista engelska uppgiften som är 4 veckor sen, men jag är super nöjd!! Kommer nog få VG på hela engelska kursen så enligt LNU är jag bättre på engelska än på svenska.. haha. Det trodde jag aldrig när jag började engelskan kan jag lova, trodde jag skulle få göra några omtentor för engelska har ju inte vart mitt starkaste ämne i skolan innan. Men, det gick bättre än förväntat och jag är så stolt över mig själv att jag ens klarat av den och VG är bara en bonus ;)


Och idag fick jag också tillbaka första uppgiften på AUO kursen och det blev ett VG. Det trodde jag aldrig så är mkt glad över det. Slängde ihop den hemtentan på några dagar å var inte så nöjd.. Men nu är jag det ;) WIHOOOOOO!!

Måste ju berätta också hur det gick på VFU:n. Första dagen idag och det har gått super bra! Har fått en jättebra handledare och jag tror jag kommer trivas mkt bra. Sen största utmaningen är de låånga dagarna.. eller långa för mig iaf :P går typ alltid till 15-16. Sen plugg på det... Men det fixar jag :) Dagen har vart lite rörig men det har vart en utmaning det med och ser fram emot att hålla egna lektioner, ska hålla min första i engelska på torsdag :)

Nu ska jag mysa med min älskling som kommit hem från Italien och kolla BB. Han kom också hem med en fin present, fick en fin parfym :) han skämmer då bort mig <3

1 kommentar:

  1. Kul o höra att det går bra. Praktikperioder brukar vara ett skönt break. Vilken parfym blev du uppskattad med? Vi ses till helgen.Boka en bra restaurang på lördag kvöll. Vi bjuder på skumpa innan för att fira din födelsedag. Kram

    SvaraRadera