måndag 20 februari 2012

Ny vecka, nya tag!

Då var det en ny vecka och måndag igen. Sista veckan i skolan nu innan praktiken drar igång. Det är med blandade känslor som praktiken startar. Ska bli kul att komma bort från skolan lite och undervisa och lära mig mer saker i praktiken. Samtidigt ser jag inte fram emot att stiga upp kvart i 6 varje morgon och har sjukt mkt uppgifter att göra så kommer blir långa dagar :/ Kommer inte kunna plugga på helgerna heller eftersom jag är upptagen varje helg hela praktiken. Först kommer mamma och pappa hit och ska fira min födelsedag. Sedan kommer min bästa vän Linnéa från Skellefteå hit och helgen efter det ska jag ock älskling till Stockholm och fira ett år tillsammans :) Mars kommer bli en rolig månad med mycket att göra.

Igår var jag och älskling på samarkand och tittade lite. Vi köpte en ny vattenkokare eftersom vår gamla är sönder. Jag passade då på att söka lite jobb vilket jag tror gick rätt bra. Tre av fem personalansvariga jobbade vilket var mkt bra eftersom det var söndag och jag tror att det är en fördel att träffa personen "live" så att man kan hälsa och "visa upp sig" lite :) Nu är det bara att vänta och se om någon hör av sig. I morgon ska jag till stan också och dela ut CV :)

Sitter just nu på föreläsning om reggio emilia.. verkar rätt tråkigt men får väl försöka lyssna lite nu... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar